Höstpromenad!

Nu har jag å Cola varit ute på en liten skogspromenad...ISKALLT!!! Men mysigt i solen. Som ni ser har Cola sitt fina täcke som hon hatar mest av allt i hela världen. Vi plockade löv som kanske  blir en dörrkrans om jag får lust. Hoppade å skuttade för att trötta ut fröken så man får sova inatt. Å sen för att avsluta en perfekt promenad så käka vi lite bajs...inte jag då, utan lilla fröken Cola...yack! Så nu sitter jag framför datorn å dricker lite varm choklad. Helt ok faktiskt! Puss ♥

image31

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Då vet jag vem som inte kommer få någon puss ikväll. Blä Cola Blä!

2007-10-24 @ 10:32:09
Postat av: Sandra Dee

Lite äcklig e hon... Men jag åt inget... ;)

2007-10-24 @ 10:35:10
Postat av: jull

Låter mysigt,
perfekt sätt att avsluta en promenad på,
själv brukar jag slänga mej i sängen för en nap,
och skylla på för mycke frisk luft..

2007-10-24 @ 17:46:11
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0