Lite små kul...

Då va födelsedagen slut å det e vardag igen! Så man får ju roa sig bäst man kan...Tur att det e söndag. Nu ser man ju inte vad som står på lappen men det e lite små roligt... Andreas köpte en tröja igår i Vbg å på tvättrådet står det, först vanligt tvättråd, vilket e för hand....jippi...å under står det: Or give it to your mother. She knows how to do it.
Så jag hoppas han kör på det.

Jag la in lite bilder på hur min promenadväg till jobbet är. Tänkte om det va nån som undra...rätt ok en solig dag som den va! Nu ska jag fortsätta med mitt seriösa slappande, mer krävande än vad man kan tro. Puss å ha det bra! ♥



     
     

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Du är verkligen duktig med din nya kamera.

2007-10-30 @ 15:23:03
Postat av: Sandra Dee

Man e la biff... ;)

2007-10-31 @ 06:08:48

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0