Min 25 års dag!


Så här trött va Cola när hon skulle upp tidigt å fira morsan....


...så här trött va morsan...+ förkylning... jippi...


...sen kom frukosten å då blev jag lite friskare...nypressad juice å allt...


...Cola försökte sno min frukost...


...PAKETÖPPNING!!!


... å allt detta va i!!! Masssa roligt!!! Tack älskling!!!

Fortsättning följer... Skit bra dag hitills!





Kommentera mera!
Postat av: jull

Åh herregud va många paket! Lite små bortskämd måste jag ju påstå att du e ibland:)
den där tesilen e ju såå fin vill åxå ha!!
fick du mitt fina kort?
puss

2007-10-30 @ 10:41:43
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Absolut å jag vet om det oxå!!! hihi... Ja det fick jag, Tack!!! Blev jätte glad!!! Fick bara kort från dig å mor så ja va sååå glad för dom jag fick! När man va lite fick man ju massa kort när man fyllde... Man e väl gamal nu då...puss

2007-10-30 @ 13:10:04
Postat av: jull

haha man e väl de, fast i min släkt var de alla gamlingar som skicka alla korten, dom flesta e döda nu
helt automatiskt mindre kort för oss... iår fick jag ett, så du vann! puss

2007-10-31 @ 09:57:19
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0