Nu e det bestämt!

Som ni alla vet har jag velat tatuerat mig sen hur länge som helst...å nu har jag betämt mig! Nu väntar vi bara på att Åsa kommer hem så hon kan visa mig den där tatueraren som hon snackade om....Åsa kom hem!!! Sen smäller det. Ska bara komma fram till vad! Eller jag vet ju vad jag vill ha ungefär men skulle vilja att han kan kombinera dom jag tittat på å komma fram till nåt som passar mig.... La in lite bilder som jag tycker e jättefina.
 
Denna e typ som den jag haft i huvudet men inte riktigt har kunnat ta fram.... Inte så stor dock, mamma du behöver inte oroa dig!


Eller denna fast med hjärtan istället...


Jag antar att ni ser mitt tema på vad jag vill ha... ;)

Ok vänner, nu e det pepp som gäller så alla som läser detta, peppa mig nu då! Jag vill verkligen detta så nu ska jag bara ta mig över att det ingår en nål...eller flera... Tar jag mig bara över det så har vi inget problem! Herregud, jag har gjort värre saker. Opreationen jag gjorde sist tex...när jag inte kunde ligga ner å sova på flera dagar... Fan va ont jag hade!!! Så ont gör det ju inte! Eller när mina knän går ur led...smärta säger jag bara! Så ont gör det ju inte! Alla dessa blodprov jag tagit! Om man sätter ihop alla dom nålsticken skulle jag haft min tatuering nu... Ok pepp pepp pepp!!! Puss på er ♥

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Du vågar säkert för du brukar ju vara rätt envis när du väl har bestämt dig. Kram

2007-10-31 @ 19:34:29
Postat av: Ida

HEJA SANDRA! HEJA SANDRA! KOM IGEN SAAAANDRA KOM IGEN!! KOM IGEN SAAAANDRA KOM IGEN! (lite peppng från andra sidn tröingeberg! KRAAM KrAM Och tack för fikan sist! Det får vi göra om!

2007-10-31 @ 23:34:03
Postat av: Sandra Dee

Tack! Mera pepp...

2007-11-01 @ 06:59:59
Postat av: jull

hoppsa!
Denöversta bilden var fin! me rött utan outlines, nejs! Go for it sandra!
Men akta dej bara, de e beroende framkallande
och de ska vi inte ta lätt på!
puss

2007-11-01 @ 11:05:52
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: anna

heej, vad rolig att du oxå har en blogg. om du e säker på tatueringen så gör den! do it do it do it!!! dem va fina!! ha d bra!!! puss ps, du ser likadan ut som i gymnasiet ju! precis som Julia sa!! =)

2007-11-01 @ 11:49:52
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Hahaha...så Julia har berättat om vårat möte med våran gamla gemensamma vän... haha... ja vi e ju PRECIS som på gymnastiet...puss på dig

2007-11-01 @ 13:17:45
Postat av: lund

det gör så jävla ont så du kommer komma halv-vägs å sen får dom lägga nert.
hahaha nejdå. du klarar detta. det gör inte alls ont. det e en ganska behaglig känsla efter en liten stund.

2007-11-01 @ 13:53:07

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0