En gång hundägare...ALLTID hundägare!

Vi va uppe i Bohuslän i helgen för Andreas skulle jobba i Norge på fredagen. Så jag hade tagit ledigt. Mamma hade oxå tagit ledigt så vi va med henne hos tandläkaren, hälsade på Maggan å Lennart. Promenerade runt lite på Munkeland men det blåste som f.. så vi gick mest in i butikerna. Självklart va vi i djuraffären å Cola fick självklart en leksak till...men ni behöver inte va oroliga, jag köpte inga fler djur!
Så jag tog lite kort under dagen för jag tänkte redovisa min lediga dag...men...som sagt, en gång hundägare...ALLTID hundägare!

Här väntar Cola på mormor ivrigt...


...å här morrar Cola på Bohusläns största knarkkung...hmmm...vet inte o det e så smart...


..å här kommer hon äntligen ut från tandis...


...ja...å här sitter COLA i finsoffan hos Maggan...
Ni fattar vad jag menar nu va?! Cola, cola, cola... men gillar ni inte hundbiler så e det ju faktiskt erat val att inte titta på dom!

Sen gör jag väl som Julia
Grattis Sandra på namnsdagen!

Kommentera mera!
Postat av: Ap

Vilken söt hund :)

2008-02-17 @ 08:26:28
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: jull

grattis på namnsdagen!
hoppas den firas med en stor fest eller iaf en stor prinsess tårta!
puss o kram

2008-02-17 @ 12:19:19
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0