En till...

Som det kan bli...fick en väska av Jenny igår! Herregud, vad gör en väska till. Den e ju rätt stor så man kan ju lägga alla små väskor i den när jag inte ska använda den så tar den ju inte så stor plats.
Trodde Andreas skulle flippa ur men han va väldigt lugn...han börjar nog se att det bara e så att jag e väsktokig!
Köpte kanske en på h&m förra helgen oxå... men den va ju sååå billig, 25kr. Kunde ju inte motstå!
Så här är iallafall min nya fina väska!
image203
Den e ju rätt stor så man kan ju ha den som resväska. Ska ju "resa" till mor nästa helg så redan då får jag ju användning för den! Ni ser, det va ju jätte bra att jag tog emot denna gamla fiiina väska! Försöker nog övertala mig själv att jag behöver fler väskor nu eller nåt...
Jag e iallafall jätte glad för den så tack Jenny!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0