Fuuuuk!

image215
Mår uppriktigt sagt piss! Om nån bryr sig vill säga...
Men ska la försöka ta mig till jobbet ändå... Det värsta e febern som verker så jag tror jag ska bli tokig, så det kan va skönt att komma ut så man får tänka på nåt annat... Men vi får väl se hur det går...det gör ju så ont när man rör på sig...ja som ni förstår vet jag inte hur jag ska göra...
Hatar att va sjuk!!!

Kommentera mera!
Postat av: Yvonne

Stackars Dig!! Undrar om det verkligen blev något jobbande för Dig? Hoppas Du snart mår bättre iallafall!
Kram, moster.

2008-02-20 @ 18:27:10
Postat av: Mamma

Krya på dig min vän. Jag vet ju att det inte blev något jobbande för dig idag. Kram

2008-02-20 @ 21:21:28
Postat av: Sandra

Blev inget jobb nä! Har varit hemma resten av veckan nu...hatar å va sjuk! Först idag som jag orkat bläddra i en tidning å kollat på tv. Innan har jag haft sån verk att jag har bara kunnat legat i sängen...e såååå trött på detta nu!!!

2008-02-22 @ 10:57:11
Postat av: jull

krya på dej bejbi!!!
tack för kakorna! har äntligen fått dom nu!

2008-02-23 @ 18:37:35
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0