Hmmm...

Har la inte så mycket att lägga in nu för tiden...
Ska klippa mig på skolan idag, vilket e jätte bra för det kostar 100kr plus att jag har personalrabatt, så priset går inte att klaga på. Det jobbiga med det e att jag får nu första cykla ut dit vid 8 å sen dit igen vid 12.
Å det brukar ta ett par timmar hos frisören så...Gillar inte såna här stress dagar. Å efter jobbet ska det handlas...
Skulle vilja börjat sola oxå...hmmm...får nog ta det en annan dag!

Denna veckan e jag ledig på fredag. GÖTT!!! Ska till mor å hänga lite med henne...hahaha... sicka ord jag slänger mig med... Skönt iallafall med en extra dag helg! Nä nu måste jag sticka, men jag ska skriva lite oftare...lovar!

Kommentera mera!
Postat av: celine

hej
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 07:04:01
URL: http://crazyfashion.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0