Tråkigt, tråkigt, tråkigt....

Det e så tråkigt att va sjuk så jag tror jag dör! Förövrigt så kändes det så när jag hade feber,att jag skulle dö asså,  som tur e har den börjat ge sig. Går lite upp å ner men har bara lite som tur e nu. Men halsen har gått från att kännas som om man andades genom ett sugrör till brännande halsbränna eller nåt?!?!?!? Vaknar mitt i nätterna av att näsan har täppt igen så jag försöker överleva genom att andas genom munnen...men icke, det e då jag vaknar av en hostattack för det sticker å svider i hela halsen när jag försöker andas.
Trevligt? Nä!

Har missat mycket känns det som. Legat utslagen några dagar ju så jag missade tex Grey`s i onsdags...fan! Får se på onsdag om man fattar vad som hände sist. Ska dom skiljas tex? Såg på det som ska komma å det verkade inte handla om det alls...känner mig vilsen...
Ska jobba mina vanliga tider nu igen oxå, ska bli skönt å få lite ordning. Fast det negativa e ju att eleverna e tillbaka! Dom e inte mina favoriter direkt! Det e så tyst å lugnt å skönt när dom inte e där.
Så jag vet att jag har gjort det förut men jag gör det igen...kanske ska ta med Julia på detta denna gången....
FÖRLÅT alla lärare å alla andra inblandade som hade å göra med oss!!! Hela klassen faktiskt, jag å Julia va väl inte värst...eller?! Alla dessa krismöten å shit...stackars fritidsledarna som försökte få oss att funka som vuxna människor! För det va ju faktiskt det man trodde man va, vuxen! Men det märker man nu att det va man INTE!
Jag e ledsen ni som fortfarande trodde att vi va det, man känner igen sig så mycket i vissa elever. Det gapas å skriks som om det vore ett dagis. Kommer å går under lektionerna..nån som börjar känna igen sig?
När man går där å städar så kan man hitta muggar på bord å fönsterbläck, ute eller ja, i stort sett vart som helst. Ska man va helt ärlig så kunde det där lätt varit nån av oss i våran klass...vi orkade kanske inte resa oss upp å gå dom där 3 metrarna för att sätt tillbaka kaffemuggen för vi va ju såååå trötta...seriöst!!!
Slappa va vad vi va!!!
Å jag har insett att dom kommer inte ändra sig! Dom måste växa upp lite till, komma ut i verkligheten å tex fatta att man inte kan gå ut å röka mitt i en lektion bara för att man känner för det.
Så imorgon kommer jag gå till jobbet å plocka bort alla dessa muggar för jag har lärt mig nåt om ungdomar...
Tjat funkar inte!

Ok, vet inte riktigt vad jag tjatat på om här men huvudsaken va att imorgon börjar eleverna från lovet, dom e stökiga, jag tycker inte om dom, men står ut med dom....+ att jag fortf e förkyld! Ahh där satt den!
Puss å kram allihopa
♥ ♥ ♥

Just det, jag e hemma ensam å har tråkigt oxå, puss puss

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Är ju lite sent att säga det nu, men Grey's går i repris på söndagseftermiddagarna (sådant här kallar jag livsnödvändig information (utan att vara ironisk) :) ). Grey's är bäst. .ylva

2008-02-25 @ 09:32:31
URL: http://illewais.wordpress.com
Postat av: anna

haha men dem var ju fan överkänsliga där nere. krismöten för allt. jag fick ju gå på möten för att jag sa vad jag tycke typ (frispråkig). aja baja, det fick man inte göra ute på landet. där ska man gilla läget bara. den jag tycker mest synd om är nog Rolf dock hahaha han kan fan inte haft det lätt.

2008-02-25 @ 11:18:49
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0