Jag vill kunna baka som Leila!

Jag brukar inte kolla på det för jag missar det alltid.
Men jag älskar Leila bakar.
Henne har jag lite svårt för men allt kring henne.
Allt e så fint!
Massa fina gamla plåt burkar å färglada saker.
Vill oxå kunna baka som Leila.
Brukar se nån repris ibland.

 
   

Asså jag kan ju baka,
men ska man göra nåt fint så får det ju va till nåt speciellt.
Å det e ju inte så ofta det finns nåt sånt att baka till.
Sen vill man ju ha hela kittet.
50-tals grejerna å myspyset!
Tänk när man får ett eget kök.
Då kan man ju ha massa sånt fint.
Eller ja, jag har ju ett kök men man kan ju inte göra så mycket med det.

Vi plockade ju svarta vinbär här om dan.
Funderar på att koka saft nu.
Borde tvätta oxå...hmmm...
Å laga min älsklings byxor...
Ska nog stänga av datorn nu!
Puss på er

Kommentera mera!
Postat av: anna

hon e värsta bak gudinnan! jag vill också va som henne!

2008-07-10 @ 15:39:49
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0