Piss i motvind

Idag har jag varit lite piss i motvind.
Eller kanske mer ledsen...
men det går ju över.
Har ju lärt mig att det måste få va så här ibland.
Blir så trött bara för att gråta fast man inte vet varför,
det e riktigt pissigt!
Men efter massa tröst å pussar å kramar av min älskling,
så blev jag lite piggare.
Så vi tog å åkte till Halmstad.
Skulle käka på max men jag fick inte i mig så mycket,
åt inte ens upp dippen eller glassen!!!
Känner inte för att äta just nu,
e väl värmen oxå kan jag tänka.
Men när inte ens shoppingen gjorde mig riktigt glad,
blev Andreas lite orolig.
Fast lite roligt va det allt att shoppa.
Hittade fina pickninck saker!
 


Så om nån vill picknicka med mig nu så säg bara till!
Ska bara ha en filt,
mamma har ett jätte fint täcke med plast på baksidan.
Vart har du köpt det mamma?
Hittade en jätte fin present till Jullen oxå.
Hoppas hon oxå tycker om den...

Har nu vaknat från soffan,
somnade nån timme.
Fattar inte varför men jag e så trött i kroppen.
Har varit länge nu..
Kanske börjar bli gammal.

Nä nu ska jag försöka peppa mig själv.
Tror det blir ett bad med tända ljus å varm choklad!
Mörk varm choklad-varje deprimerandes vän!
Ööö hur lät det...ja ni fattar.
Köpte cocos badskum på gekås som måste testas.

Å som tur e så e det ju alltid en ny dag imorgon!!!
Känner att det blir en bätter dag!!!
Vi ska ju städa hela dan så det kommer nog pigga upp en städerskas hjärta ;)

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Fick den av Mariann o Gunnar när jag fyllde för 3 år sedan men jag kan kolla med henne var den är köpt. Kanske Coop

2008-07-30 @ 21:27:09
Postat av: Mamma

Du är väldigt duktig på att försöka motverka dina svackor i alla fall. Ge en stor kram till Andreas som förstår att kramar o pussar är den bästa medicinen. En bamse kram till dig också förstås

2008-07-30 @ 21:37:57
Postat av: anna

kraaaaaaaaaaam på dig gumman. hoppas du känner dig bättre snart!

2008-07-31 @ 09:20:43
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: jull

gumman! hoppas du mår bättre imon, jag vill gå på picknick me dej imon! jag tar me mej filt me plast på baksidan om du ger mej en solig strand! har skjuts t fbg imon förmiddag! pussar

2008-07-31 @ 09:49:25
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: jull

ps de e nåt skevt me din blogg...

2008-07-31 @ 09:50:14
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack alla!

Solig strand kan jag inte lova men en strand fixar jag!

Skevt?

2008-07-31 @ 10:32:41

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0