Gårdagen...

Igår fyllde ju som sagt min älskling år!
Men det blev ett ganska lugnt firande.
Precis som han vill ha det,
så det va ju perfekt!

Först åkte vi ju från mamma på morgonen.
Så vi va hemma vid 8.30.
!0.30 va vi bjudna på fika hos Rolf.
Sen åkte vi till stranden en sväng.
Pär å Sandra va där så tjejerna solade,
å pojkarna kastade boll i vattnet.
Sen blev det medköpt sallad hem å fisketur för Andreas,
å soffan för mig.
Vaknade 20.30...sovit bort hela kvällen.
Men, men det blev en bra slappar dag!

Här kommer lite bilder från kalaset.
   

   
     
   

Blev inte så mycket bilder på släkten,
men massa på tårtorna!
Hahahaha...undra om min släkt gillar hur jag prioriterar.

Kommentera mera!
Postat av: jull

till helen i rabbalshede!

tack de var verkligen snällt att du tänkte på mej men jag måste nog tacka nej...

kommer hem ganska sen och självklart de viktigaste, jag har ingen bil...

ha de bäst

2008-06-11 @ 11:52:20
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Helen i Rabbalshede

Ja Julia jag förstår o trodde nog inte det skulle funka men tyckte det var bäst att försöka. Jag hade gärna haft dig som arbetskamrat. Hoppas du hittar något att tjäna pengar på. Kram

2008-06-11 @ 21:24:40

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0