GRATTIS!!! GRATTIS!!! GRATTIS!!!

image385

image386

Grattis världens absolut bästa mamma!!!!
Tur att Du föddes,
så Jag kunde bli till....
...HAHAHAHAHA....
Skoja bara!!!!
Utan dig skulle livet vara väldigt tufft!
Du gör allt lättare!
Tack för att du finns!

Hoppas du får en fin dag,
solen skiner ju för fullt.
Å paketen har du ju redan.
KRAAAAAAAAAAM

image387  image388  image389

Kommentera mera!
Postat av: jull

grattis grattis grattis!
kom o tänka på en sak sandra, ta inte illa upp men
vilken snäll dotter du har blivit:)
kommer ihåg när jag lärde känna de, de första jag såg (hörde) av dej var en ung arg tjej som skrek på sin mor, jag brukade förundras över hur många saker du kunde bråka me henne om haha
obs! jag kallar dej inte vuxen!
jag börjar få sverige längtan...
puss o kram

2008-06-04 @ 08:10:00
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahaha...Som jag sagt förr. Jag tar inget som helst ansvar för någonting under hela gymnasietiden!
Men visst har man gått å blivit lite snällare...eller normal kanske det kallas.
Å jag har Julia längtan!
Puss puss

2008-06-04 @ 08:35:33
Postat av: anna

grattis grattis!

jag håller med julia. vilken makeover haha. din släkt gör ju inget annat än fyller år. hur många gånger om året fyller ni igentligen? puss å kram

2008-06-04 @ 10:05:06
Postat av: Sandra

Nä jag undrar oxå det...
Börjar bli dyrt!
Puss å kram

2008-06-04 @ 10:31:47
Postat av: Mamma

Man bugar och tackar.Jag håller med. Visst har hon blivit bra, Sandra. Tack för de fina orden, Sandra. De värmer. Kram

2008-06-04 @ 22:38:54

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0