Shopping vad annars..

Ja, Julia.
Det va dax att göra ett nytt inlägg!
Har haft ett par pissveckor som jag avslutade med en panikattack.
Så nu tar vi nya tag å går vidare!

Vad e bättre än lite shopping efter en sån svacka?!
Hade kollat in en jacka på vero moda.
Provade den när jag å Sandra va å shoppade i lördags.
Men skulle ju ha en stor fest för min älskling så jag fick hålla i pengarna.
Den va på rean å kostade bara 200 så det va ju inte så farligt...
...det värsta va att dom hade ju sänkt priset på massa jeans oxå.
Sen hade dom ju leggings oxå, å det behövde ju jag...
Så det slutade med en jacka, ett par jeans å ett par leggings.
Man lever bara en gång!



Min nya jacka!
Lööööv it!!!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0