Tiden går fort..

Tiden går så fort!
Förra vecka va det bara en grej på heeela veckan.
Vilket va jätte skönt för annars har det varit massa innan.
Så jag såg fram emot denna lugna vecka,
men då va den slut!
Trodde tiden gick fort bara för att man hade mycket att göra hela tiden,
men det visade sig att tiden springer iväg ändå.
Men det e la skönt oxå.

E det bara jag som blir lite stressad av att det e så himla fint väder?
Asså jag klagar inte på nåt sätt!
Men det räcker nog att man bara har besökt sverige nån gång,
så vet man att vi har bara ett få antal soliga dagar med sån här värme.
Så nu e man ju lite orolig att dom ska ta slut!
Fattar ni vad jag menar?
Så det inte blir som förr förra året,
då va det ju jätte fint så här tidigt å sen regnade hela sommaren bort.
Så när det väl e semster så får man sitta inne hela tiden.

Så jag har tagit tag i detta nu.
Min stradegi e att va ute så mycket som möjligt!
Inte en sekund får bli över,
å det e ju detta som blir sterssen...
Så igår åkte jag å min älskling ner till stranden,
träffade Tobbe å Cornelia där.
Låg å solade i flera timmar.
Så nu har jag även bränt baksidan av benen!!
BADADE 2 ggr!!!!!!
De ni!!!
Sen på kvällen va vi vid deras stuga nere vid skrea,
grillade å drack öl.
Jätte mysigt!
Mer sommar än så här blir det inte!

Cyklade även ner till stan på förmiddagen,
å blev äntligen med solglasögon igen!
Passade på att köpa en bikinin oxå.
Hittade en jätte fin men överdelen va ju för liten,
så det fick bli en enkel svart.



 

Nä nu får jag slänga mig i duschen,
så jag kan gå ut i solen!!!
Ha en bra dag!

Kommentera mera!
Postat av: jull

jag förstår precis va du menar me vädret.
jag e stressad över att ni har så fint väder där hemma nu, tror inte solen räcker ända fram tills jag kommer hem!
för övrigt så e de översvämmning i italien.
jag blir så trött

2008-06-01 @ 11:47:01
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Pradtade precis med Åsa. Å vi undrar, när kommer du hem?

2008-06-01 @ 12:57:16
Postat av: jull

som de ser ut nu så drar jag en sväng t portugal innan så jag kommer nog hem runt den 16 juli... då ska vi ligga på stranden!

2008-06-03 @ 11:53:17
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0