1 dag kvar nu...

Nu e det äntligen bara en dag kvar till min tatuering!
Känns som när man va liten å väntade på tomten...eller det kanske inte va tomten man vänade på utan PAKETEN!!! Som ni alla vet så ÄLSKAR jag paket!
Men ja har inte blivit nervös än vilket e lite konstigt eftersom jag brukar va hypernervös för det mesta...men mamma e nog nervös för min del..hehe
Hon har frågat flera gånger om jag har börjat bli nervös å varje gång svarar jag nej, å varje gång börjar hon peppa mig...Det ska nog gå bra Sandra! Detta fixar du Sandra!
Hon e för söt min lilla mamma. Det e inte alla föreldrar som stöttar som hon!
Tack mamma!!!
♥ ♥ ♥

Solen skiner faktiskt idag oxå! Så skönt!
Igår när vi åkte från Pär å Sandra snöade det slask. Det va liksom som stora vatten klumpar iställer för snö eller regn. Hatar sånt skit väder! Men som sagt så skiner solen igen å det e jag JÄTTE glad för!
Hoppas ni alla får en bra dag där ute i solen!
Puss å kram

Kommentera mera!
Postat av: anna

å lycka till imon så bruden! kram

2008-03-07 @ 02:00:28
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0