Blått blått blått

Jag har äntligen gett efter för våran blåa kakelrand i badrummet å bytt ut allt mitt röda mot blått!
Fattar inte varför jag inte gjort detta tidigare. Känns mycket större å renare.
Så här är såklart lite före bilder

FÖRE
 
(Ha, kolla vad jag lärt mig alldeles själv. Bilden står upp ;)

EFTER
 
 
Fast det e ju inte riktigt färdigt än. Ska in lite tyg till å lite mer blått.
Kolla in dom sötaste ljushållarna någonsin. Köpte dom på blomsterlandet för 15kr/st. Dom ser ut som små prinsesskronor.
Ha en bra dag!
Kraaaaaaaaam!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Det blev jättefint. Du är så duktig. Kram

2008-03-11 @ 14:28:39
Postat av: anna

ååå du e som mig. till och med tvålen ska matcha badrummet haha kram

2008-03-12 @ 01:25:09
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej! Tänkte att det nog bäst att skriva en kommentar denna gången, annars kanske kan får skäll igen :)
Sammanfattning: Mycket fint badrum- STOR förändring
Fina nyplanterade blommor och GRYM TATUERING!!
Kram kram

2008-03-12 @ 14:49:20
Postat av: Sandra

Anna- Självklart ska allt matcha! E man skadad så e man.
Cornelia-Va kul att du kommenterar! ;) Så slipper jag hålla på å skälla..hihi... Vi ses ju snart, eller i påsk iallafall. Ska bli sketasköj! Ska bli riktigt roligt med förfest :)Kram

2008-03-12 @ 19:11:46

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0