Då va det lördag..

Det e så skönt med såna här lördagar, inga måsten. Bara ta det lugnt! Har ätit frukost i lugn å ro å kollat på vänner. Sitter vid datorn nu men ska la snart ta mig till duchen.
Ska fika med Ida sen, men innan dess har jag ett uppdrag på stan. Eller jag har några saker jag måste fixa men den stora prövningen är att jag måste införskaffa mig en ny bh, eller två. Har tre stycken men bara en som sitter skönt så jag andvänder ju den för det mesta å igår gick den sönder...suck!
Att handla bh e ungefär lika roligt som att shoppa skor å ni som känner mig vet att shoppa skor till mina fötter e lika roligt som att gå till tandläkaren typ. Så jag har ett litet måste idag, men hoppas på att jag hittar en som sitter bra så det blir en lyckad shoppingrunda.
image223
Hittade detta fina halsband på internet...köpte en vit robot vid jul, men denna va ju oxå jätte söt. Den e från misssmith.se. Ni borde kolla in den sidan, massa roligt!!!
Puss på er allihopa!

Kommentera mera!
Postat av: anna

hoppas du hitta nån fin tuttekasse. jag måste också ut på ett sånt mission. mina har växt ett par kupor tror jag. inte bara magen som växer hehe puss

2008-03-01 @ 17:47:22
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra

Hittade en för 400kr...det sög men den passade iallafall.
Tänk att du ska bli mamma! Kan fortf inte riktigt fatta det! Jätte grattis igen!!! Puss på dig gumman

2008-03-02 @ 13:45:37
Postat av: anna

hehe det är lite ofattbart faktiskt.tänk såpnt som man inte fattar du vet, typ när det kommer brev om pension och sånt. då tänker jag alltid äh jag går till mamma och pappa. nu blir jag den som måste förklara sånt.. hmmm.. tur att det dröjer några år tills dess i alla fall, =) puss

2008-03-02 @ 21:08:28
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0