Tråkigt...

Asså det händer inte mycket roligt för tillfället...inga roliga bilder att lägga in å inget roligt att berätta...
Så vad brukar man prata om när det inte händer så mycket då...jo vädret!
Jag fattar inte riktigt vad det e frågan om, vi har haft 8grader i flera dagar. Vissa dagar har det varit sol å riktigt fint! Man så idag när jag gick upp på va det -0,9....vad e det frågan om?
Alla buskar å sånt har ju fått små blad. Ska dom frysa sönder nu då? Jag tycker vi ska klaga! Vet inte vart än men jag återkommer när jag vet...

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Vi hade 6,5 minusgrader inatt o när jag åkte färjan från Svanesund så kom det små snöflingor. Kram

2008-03-04 @ 16:11:51
Postat av: anna

det kom snö här igår med. va fan e det då? helvete

2008-03-05 @ 11:30:45
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0