Äntligen en lugn vecka.

Nu har det varit väldigt mycket ett tag.
Men denna veckan kan man ju inte direkt stressa upp sig över.
Idag ska vi handla, sen till Marita..
...japp, det va allt denna veckan!
Sååååå skönt!!!

Idag ska ja nog sörja mina solbrillor som jag pajjade på fisketuren i lördags.




Hallen blev ju klar förra veckan så nu ska den inredas.
Men det blir nog inte så mycket
för det känns onödigt att börja borra i dom nya tapeterna.
Men en spegel nere vid dörren.
Och 2 tavellister i trappen upp får det nog bli.
Men det får vänta till nästa månad för nu e jag pank...
..hahaha...får lön imorgon å redan pank.
Pengar ska rotera i samhället!
Eller vad säger ni?!
Hahahaha....

Här e lite bilder på resultatet.
Ska komma till en matta oxå till hallen.
 

Självklart fick Cola matchande bur-inredning!

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

hehe det va väldigt va trappan ser hög ut på bilden.
Puss

2008-05-26 @ 09:38:35
Postat av: Sandra

Den e ju rätt hög...
Ser du va fint Cola passar in i inredningen.
Puss puss

2008-05-26 @ 09:40:40
Postat av: jull

alltid när jag förstör glasögon brukar jag sörja ett par dar innan jag inser att jag MÅSTE köpa, kosta va de kosta vill, o tar jag sönder ett par måste jag köpa två nya, för att va på den säkra sidan att aldrig va utan glasögon igen...

2008-05-26 @ 12:00:13
URL: http://julbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0