Hihihihi...ja e så teknisk!!!

Asså ni som känner mig vet ju att teknisk
e inte första ordet som poppar upp när man tänker på mig...
Så jag har väl haft min kamera nåt halvår, kanske mer.
Å igår kväll upptäckte jag nåt nytt!
Där finns massa ramar å grejer i den...
...ok, jag skäms bara jag skriver om det.
Men detta e iallafall sant!

image333
Å så klart fick min älskling va modell...

image334
Våra fina körsbärsträd fick oxå va modell.
Asså det e sååå fint på jobbet nu med alla lila träd!

Som vanligt ville ju Jenny va med på ett hörn oxå....
image335
Vet inte hur glad hon blir på mig nu,
hahaha...ja kunde ju lagt in en liten bild...hahaha..
Förlåt!!! ;)

Kommentera mera!
Postat av: Andreas

Fina bilder! Jo, men du är inte helt oteknisk. Puss Jag älskar Dig!

2008-05-07 @ 10:15:06
Postat av: Sandra

Åååhhh...tack bejbe!!!
Fast ska vi va ärliga så e jag nog ovanligt oteknisk.
Puss älskar dig!

2008-05-07 @ 10:31:44
Postat av: anna

ja västkusten är något speciellt. tur att du har så nära hem i alla fall då. allt e bra med mig och hur e det själv? kraaaam. ps jag vill också ha såna fina ramar.... undra om jag kan det men min kamera. måste utforskas,

2008-05-11 @ 09:36:16
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Jenny!

Fem av fem toasters!! FULL FART!

2008-05-12 @ 14:20:17

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0