Nu ni...

Jaha!!
Inte har jag kommit över min glasögon inte!
Julia, hur gör jag???
Ska jag kanske köpa ett par nya
innan jag slänger dom gamla???
För dom ligger där på bordet å e trasiga,
men jag kan inte slänga dom...
...vilket e helt stört för jag kan ju inte andvända dom heller.

Så idag när tränade på min älskade step maskin.
Ja, då går la den oxå sönder!
Va f.. händer???
Men jag har ju garanti på den så dom får faktiskt skicka en ny.
Ska ta å maila dom ikväll.

Men sen ni...då vände turen!
Det har kommit ut ett nytt hus på hemnet.
Det ligger en liten bit innan vessige.
Det negativa e väl att det ska eldas med olja å ved.
Å det kunde varit nåt mer rum.
Men man kan ju tyvär inte få allt!
Min mamma säger faktiskt det!
Fast man hoppas ju alltid...
Men det ska hon få äta upp när jag har blivit miljonär!

Aaa nu hittar jag inte bilderna jag va inne på hemnet å hämtade.
Men gå in på hemnet å välj Halland så klart.
Å sen Dal. Dal 202 tro jag det hette.
Det e ett vitt hus med lila knutar..
...ja ni hörde rätt, dom e lila...
Tur att det finns målarfärg!

Ha en bra dag ute i solen!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentera mera!
Postat av: jull

men för att komma över ett par solglasögon måste du ju köpa minst 2 par nya!

2008-05-31 @ 11:41:56
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Nu har jag släng dom gamla!!!
Köpte nya igår! Men måste snart hitta ett par till för å va på den säkra sidan, hittade bara ett par igår som jag gillade.
Kram

2008-06-01 @ 11:04:18

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0