Rolig vecka!

Nu va det ett tag sen jag la in nåt nytt.
Inte för att det blir så mycket idag men..

Förra veckan va det lite pissigt.
Började ju veckan men att sträcka ryggen!
Lite jag!
Sen fortsatte jag med halsont, feber, illamående, magont å huvudverk.
Har varit lite mycket skit det sista som har varit lite jobbigt,
men nu ser jag slutet på det så antagligen va det därför jag blev lite sjuk.
Blir lätt det när jag har varit stressad å det börjar lugna sig.

Så idag e det måndag å vi tar nya tag!
Tog en mysfrukost med skorpor å varm choklad.
Så nu e jag laddad!!!

Idag får jag pengar!! Så här ska handlas mat!! Lyx!!
Sen fyller massa folk år denna veckan.
Å på fredag kommer mamma å stannar till lördag.
På fredag efter jobbet blir det gekås.
Å på lördag ska vi på trädgårdsmässa på vapnö.
Ska bli sköj!!!
Så denna veckan kommer nog rulla på lätt!
Å ni glömmer väl inte mors-dag på söndag...

Nu kör vi!
Full fart!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0