VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR FYLLER ÅR!!!

Idag fyller min älskade lillebror år!!!
GRATTIS!!!



image362

Hoppas du får en bra dag!!
Du e ju ledig iallafall ;)
Presenter får du när du har kalas...
Så se till att hålla dig hemma snart!
Så det blir nåt kalas nån gång!
STOOOOOOOOOOOOOOOOR
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Andraes å Cola hälsar så klart!



Blev lite bullbak igår med älsklingen,
mitt i allt kaos!
Han hade hittat nåt recept...
..inte nyttiga dom bullarna inte!!!
Men goa som f..
5 av 5 toasters...hahahaha...
jag vet det e uttjatat nu men det skiter jag i.
På min blogg får jag skriva vad jag vill! ;)

   

Kolla in "flötet" på den plåten...
...Ser nog likadant ut i våra blodkärl nu...
Dom liksom simmade runt i fett å socker på plåten.
Men som sagt
KANON GODA!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Stor kram o grattis Krille. Hoppas någon säger grattis till dig i eftermiddag på Konsum för du ska ju hoppa in o jobba. Kram
kram

2008-05-21 @ 07:34:58
Postat av: Andreas

Grattis Krille pille!

2008-05-21 @ 08:16:22
Postat av: anna

lägg ut receptet då. jag behöver fylla på mitt fett förråd =)

2008-05-21 @ 11:29:14

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0