2 veckor kvar...

På lördag e det 2 veckor tills vi flyttar in i huset!
Läääängtar!!!!
Men nycklen får vi ju redan den 17e men det e ju lite att fixa innan.
Å så mycket man måste tänka på...
Typ vad händer om nån av oss dör?
E ju inte direkt nån fråga man gått runt å funderat på innan!
Allt som måste ändras å flyttas över på nya adressen.

Så idag började jag packa lite smått...
Alla filmer å skiver å sånt som ändå inte används.
Plockat ner lite från väggarna.
Slängde lite...
...ja ni fattar...
Nu vill jag bara härifrån!!!
Så här ser det ut i lägenheten nu...
Jag måste verkligen va rubbad men jag gillar detta stök.
Det e liksom en liten hint varje dag att vi ska härifrån nu!
  

Jag har la dom bästa jobbarkompisarna i världen!
Idag fick jag mitt favorit te, indiskas chai, av Camilla!
Å senare så ska jag få massa möbler av Tina!
Ha?! Visst har man det bra!!!
Ni e för snälla!!!
♥ ♥ ♥



 


Kommentera mera!
Postat av: Marcus

Vaaa!!?? Vad är det jag inte riktigt förstår angående husköp och grejer??

2008-11-11 @ 09:17:31
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0