Det går framåt nu...

Vi har haft lite mycket i huvudet det sista.
Jobb å hus har väl varit det största funderingarna!
Men idag e dagen vi längtat efter i många år!!!

Vi ska skriva på papper på vårat hus!!!

Kan knappt fatta det än...
Men idag 16.30 sker det iallafall.

Å i förmiddags hade jag möte på jobbet å jag får vara kvar i ett år till!!!

Efter 26 år med två steg framåt å ett bakåt hela tiden,
så känns detta så overkligt!
Jag tror inte ni förstår vilken lättnad jag har i kroppen idag.
Har haft migrän nu i nån vecka men idag känns det inte som det stör mig.
Har ju ont men det liksom bara e där i bakrunden å allt känns sååå bra!!!

Ska vila lite nu men sen blir det pappers-skrivning för hela slanten!
♥  ♥  ♥


Kommentera mera!
Postat av: jull

men åå grattis sandra!!!

fan va kul, men va e de för hus, detta kommer som en nyhet för mej?

bilder bilder bilder!

nu ska jag åka o möta syster yster som kommer på besök, önskar att en viss annan tös kunde komma på besök också.... nämner inga namn...

pussar

2008-11-04 @ 15:38:50
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen GRATTIS!!! Varför har du inget sagt? Riktigt skoj för er!! GRATTIS!

2008-11-04 @ 15:47:14
Postat av: anna

å vad roligt för er! Jättegrattis!! shit vad vuxet.. hus å grejer!!! puss

2008-11-04 @ 16:53:36
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va roligt för er!

Vart ligger detta hus någonstans? nyfiken

Kram

2008-11-04 @ 20:08:37
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz
Postat av: Terje

Grattis!



Nu blev man ju grymt nyfiken! Vart skall vi skicka flyttgröten?

2008-11-04 @ 20:32:05
URL: http://www.terjesverige.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hahaha...ja nu blev ni allt lite förvånade va?!

Som vi har tjatat om hus i så många år nu så trodde väl inte nån att vi någonsin skulle ta oss härifrån.

Men nu ska vi bli Vessige-bor!

Den 17 november ska vi få nyckeln å dom får sina pengar!

Sen e ni hjärtligt välkommna å hälsa på oss!!!

Kommer la ett flyttkort till er snart!

Mycke som ska fixas, avslutas å flyttas å förnyas...

Tyvär har jag inga bilder på datorn nu så ni får vänta ett par veckor på dom men som vilken nybliven förelder som helst så säger jag,

Det e det finaste huset i hela världen!!!

Puss å kram på er allihopa

2008-11-04 @ 21:12:47
Postat av: Sofie

va roligt me hus! Grattis!

2008-11-05 @ 16:48:05
URL: http://soffanskriver.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack!

Va kul att du hittat hit!!!!

2008-11-05 @ 19:08:27

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0