Kalas i Bohuslän!

Va uppe i Bohuslän i helgen för kalas.
Som vanligt slog jag å Jimmy ihop å va hos mamma.
Men vem vet, nästa födelsedag kanske vi kan va i vårat hus...
Eftersom det va halloween så fick det ju bli en pumpa

Jag gjorde en snäll å den lyste så fint när det va mörkt men då va ju inte kameran framme.
Fattar inte varför det ska va så svårt att ta lite kort,
blir ofta 2-3 stycken å sen blir det inte fler...
så här e dom som jag tog iallafall...
    
Bilden i mitten tog Isac själv.
Såå duktig så! =)

Kalaset va jätte bra,
men det roligaste av allt va att Frida kom å hälsade på!
Jag blev jätte överaskad!
Fick fina blommor å allt!
Hon e la för söt den!

Sitter här i min ensamhet..hahaha..inte riktigt så tragiskt som det låter.
Andreas å killarna e på bio.
Jag hade la fått följa med men jag får nog ligga nerstoppad å kurera mig.
Fattar inte varför inte den här förkylningen inte bara kan ge sig,
eller bryta ut på riktigt.
Har mått piss idag,
hoppas jag vaknar heeeelt frisk imorgon.
Å imorgon e det måndag igen då!
Vi får väl se om det kommer nåt roligt inlägg senare i veckan...
Puss å kram på er allihop!


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0