Lite bilder bara...

Tänkte slänga in lite mer bilder...
Kanske inte så kul men jag vet att min mamma å moster gärna vill se mer.
Det första e från våran nya tradition.
Varm choklad framför ljusen i öppna spisen.
Vår nya advent-tradition.
Köpte speciella advent-muggar som vi ska ha till detta.
Cola va måttligt road...

   
 

Lite jul har det blivit här...
Första 3 bildrna e från  vardagsrummet,
den sista e Colas rum.
     

Här e oxå Colas rum.
Så där ska jag sitta mamma,
å öppna mina kalender-klappar.
 

Å så har jag äntligen fått upp lampa i köket!!!


Då får väl jag återgå till slit å släpet...
Ha det!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Så fint Ni har fått det redan. Javisst är vi nyfikna jag o din moster. Ska verkligen bli kul o se det live på fredag.Kram

2008-11-30 @ 20:58:46
Postat av: Moster

Så fint det ser ut!!! Svårt att vänta tills vi får se det på riktigt!!! Ha det bra i huset, och slit inte för mycket utan njuuuut!

Nu ska jag njuta med att baka pepparkakor och skorpor.

Kram, Yvonne.

2008-12-02 @ 14:50:26

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0