Stökigt som f..

Just nu ser det ut så här i vårat hem....
 
Finns fler bilder på kaoset men jag orkar inte ens lägga ut dom,
så jobbigt är läget här just nu.
Hela lägenheten e som ett enda stort tetris just nu!
Ska lägga mig i soffan nu å slappa!

Jo, nu har vi fått våran nyckel!!!
Eller typ 7 för att va exakt.
Så nu är huset helt å hållet vårat!

Längtar till onsdag då min mamma å lillebror kommer.
Vi ska till Gekås å sen till huset å kolla.

Nä, nu går mina ögon i kors snart...
God natt!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Stort jättegrattis till att ni nu är husägare. Om en vecka är ni säkert lika trötta men då kan ni ju dra ner på tempot lite.Jag är så himla nyfiken på hur huset ser ut och det ska bli jättekul o komma ner på onsdag. Kram till er båda

2008-11-17 @ 20:37:16

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0