Börjar tröttna...

Eller börjar å börjar...
Har varit trött på bloggen länge nu.
Ibland e det ju roligt att lägga ut nåt om det har hänt nåt kul eller så.
Å förr fick man ju massa roliga kommentaren som man ville ut å kolla.
Men har tröttnat rätt ordentligt nu!
Så vi får väl se när nästa inlägg kommer,
men ett tips till er få som läser denna blogg.
Ni kan gå in nån gång i veckan så kanske, kanske det e nåt nytt att läsa!
Hoppas alla har det bra där ute så länge!
Kraaaaaaaaaaaaaaam


Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Neeeeej! Tröttna inte! Jag har ju din blogg under favoriter och går in varje dag för att se om du har skrivit något nytt! :) Jag LOVAR att kommentera mera! ;)

2009-04-28 @ 23:05:51
Postat av: Jenny

Neeeej! Tröttna inte! Jag har ju din blogg under favoriter och går in och kollar varje dag om du skrivit något nytt! Jag LOVAR att kommentera mera! ;)

2009-04-28 @ 23:07:24
Postat av: jull

nähä du tack! här tröttnas inte!

vi hörs ju så sällan, hur ska jag annars hålla koll på dej? se så att du uppför dej:)

jo just de, SKAFFA EN FUCKING FACEBOOK människa!

mina föräldrar e på besök, de e najs, så ligger de till!

puss o kram

2009-04-29 @ 00:19:06
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår hur du känner.

Min blogg är inte uppdaterad sen i julas...

Så den har nog gått i graven, tror jag!

Men man vet ju aldrig när man får något infall att skriva något roligt. :-)

Hoppas att vi ses snart igen!

Kram

2009-04-29 @ 09:28:32
Postat av: anna

Shopping äger! Fortsätt blogga!

Kram

2009-05-02 @ 09:29:15
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0