Bara att köra på antar jag...

Ikväll e sista kvällen på min semseter.
Imorgon börjar allvaret igen.
Känns som jag skulle behöva några veckor till men men...
Nåt som  e lite roligt e ju att Julia kommer till mitt jobb imorgon.
Hon ska på intervju på skolan.
Hoppas jag e på plats så jag hinner träffa henne lite.
Vet ju inte riktigt vad jag ska göra nu när jag kommer tillbaka,
eller var jag ska jobba...
Men men...

Nu ska jag peppa mig själv å koppla bort all oro,
å spela sims! :)
Man blir alltid lite glad av att spela sims.
Sen ska jag nog lägga mig på spikmattan å dricka lite varm choklad efter.
Sen tycker jag nog att jag gjort ett gott försök till att må bra!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0