Här kommer nästa uppdatering...

Tiden går alldeles för fort!
Nu har snart halva semstern gått...usch!
Men igår hängde vi iallafall med denna lilla coolingen



Vi hade Isak hela eftermiddagen.
Så jag å mamma tog med honom å Yvonne å åkte ut till Röe.
Ett av mina måsten när vi e hemma på sommaren.
Isak hittade en gunga som va väääldigt rolig!

   

Innan på dagen skulle jag ut å plocka blåbär.
Men jag visste ju att älgarna va i krokarna,
så jag plockade kantareller istället.
Gick mycket fortare så slapp jag va ute i skogen så länge.
Så till kvällen blev det kött, potatis å kantarellsås.
Mmmmm...yamo!

Idag har vi varit runt lite å hälsat på Gunnar bla.
Försökte hälsa på Maggan oxå men hon va inte hemma.
Vi stack ut till loppisen i Hunnebo som jag gillar.
Röda korset har en jätte stor loppis där.
Hittade ett litet bord för 125kr.
Lägger nog in bild när jag gjort iordning det.
Men nu sitter jag här med världens huvudverk så jag ska nog vila lite.
Om inte sova för natten...
Ha det!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0