I know....

Tro inte att jag inte vet att det va länge sen jag uppdaterade.
Stressen av att blogga hänger ALLTID över mig!
Men samtidigt e det ju så roligt att få visa när man gjort nåt kul,
framförallt shoppat nåt kul!
Om vi ska knyta ihop säcken..haha..vuxenpoäng..
så fredagen på Bohusläns-veckan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde...???...
Men lördagen firade vi iallafall Kent.
Frisk kom hem å vi käkade smörgåstårta, yamo!
Sen drog vi ut till mitt älskade Smögen!!!
När vi blir miljonärer (vilket e ett + om man ska bo där)
ska vi ha sommarhus där!
Det ser jag fram emot mycket!!!
Orkar inte lägga in bilder,
men det va dom gamla vanliga.
Lite gruppbilder på alla som va med.
Lite sjöbodar å hav.
Lite shopping...
På söndagen drog vi hem i ottan.
Va väldigt skönt att få komma hem till sitt älskade hus!
Så här länge har inte huset varit ensamt sen vi köpte det.
Men jag kompenserade det med bla. en fin krok till köket å fina krokar till hallen.
Så alla blev glada! ;)

Igår bakade jag bullar,
å nu har jag precis bakat kladdkakemuffins å äpple/kanel muffins.
Vi ska nämligen ha lite inflyttningskalas i Jimmys lägenhet i Lund idag!
Blir ju bara Jimmy, mamma å jag men ändå...
Sen blir det shopping på ikea!
Får nog hoppa in i duschen nu.
Ha de!

Kommentera mera!
Postat av: anna

åååååååååååååååååå jag vill ha kladdmuffins! Kram på dig!

2009-08-15 @ 21:35:17
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0