Nu får det va nog...

När jag läste Julias blogg om att hon nu lägger ner sin,
så blev jag så inspirerad!
Jag kände typ avundsjuka å tänkte;
Åh va skönt det hade varit, tänk att slippa bloggen...
Så nu lägger jag även ner min!
Tycker alla med blogg som känner att det e ett krav att hela tiden uppdatera
ska lägga ner skiten!
Så frigörande!!!

Har varit så mycket i mitt liv som alltid fått ta så jävla mycket energi.
Det e slut med det nu!!!
Från och med nu ska jag stå på mig!
Bara för att jag kankse inte alltid e (som Fäcken skulle sagt)
skarpaste kniven i lådan....
(...hihi...gillar den meningen...ler för mig själv varje gång jag hör den...)
så måste det ju finnas saker som passar mig!
Man måste väl inte ha världens läshuvud som min storebror,
eller världens bästa musikhuvud som min lillebror.
Vi som lever mitt emellan måste väl oxå få finnas?!
Alla stackars mellanbarn.
Att vara godtrogen å naiv kanske kan va bra ibland,
men nu måste jag jobba bort dom egenskaperna.
Trodde att jag hade kämpat så gott jag kunnat hitills i mitt liv
men har nu insett att nu får kämpa ännu hårdare!
Haha..antar att få bättre självkänsla så man kan stå på sig
e som att sluta röka eller sluta äta godis.
Man tänker att idag e en ny dag å idag slutar å  jag!
Sen kommer nästa dag å den där mesiga känslan kommer krypande,
så ramlar man dit igen...
Men vem vet, jag kanske lyckas denna gången.
Folk har ju slutat röka förr...

Nu ska jag bara lägga energi på dom som verkligen bryr sig om mig
å inte lägga energi på dom som inte gör det!
Se framåt å göra saker som JAG mår bra av!!!



Å exakt så här omotiverat jävla bra ska jag må fram över!!!
Så skit på er haha...älskar att va barnslig...
Saknar lite att va 16 å så där härligt aggresiv,
då va det ingen som satte sig på Sandra inte!
Åh, Julia å Anna det va tider det...hahaha...
Ska väl kanske inte bli riktigt så aggresiv men ändå.

Det va det det!
Då lägger vi ner denna blogg.
Å går vidare med livet.
Ta hand om er alla goa!
♥  ♥  ♥

Kommentera mera!
Postat av: anna

men fan vad tråkigt att ni båda slutar blogga.... mm aja.



Hahaha jag e fortfarande lika aggresiv som på gymnasiet. Moget....

2009-08-26 @ 11:03:22
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Linda

Sandra, så tråkigt att du slutar blogga!

Här kunde jag följa din vardag, precis som med Facebook. Kanske är du sugen på att registrera dig där? (För du är inte det eller??)

Nu vaknade lilleman!

Kram Linda

2009-08-27 @ 11:39:42
Postat av: ellinor

ne att blogga är kul :P

2009-08-27 @ 12:01:37
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 12:02:19
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: malin fröderberg franzén.

vilken fin blogg du har :) är allt bra med dig?

kram malin

2009-08-27 @ 12:16:25
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: julii

de e bra sandra, you go girl!

ingen ska sätta sej på någon och det inkluderar även dej! du kan göra allt du vill här i världen, kolla på mej jag röker inte mellan 7 och 17:)

och ännu grymmare; JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!

på måndag blir jag falkenbergsbo, tog mej bara 8 år men nu e jag fan på G! (jag har en vinterinredd altan, så mysigt, där ska vi sitta och dricka te med tända ljus när det är höst rusk)

ses snart

puss o kram

2009-08-27 @ 17:47:55
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bra Sandra!!! De får vi andra slå en signal i stället, mycket bättre!! Och VÄLKOMMEN JULIA. Hoppas vi ses nån dag. Kram Åsa

2009-08-28 @ 17:23:54
Postat av: Sandra

Ni e för goa allihopa!



Å Linda, vi får helt enkelt ta oss i kragen å träffas oftare! Vad sägs om en fika nån dag framöver?

Kram kram



2009-08-31 @ 16:01:34
Postat av: Linda

Jag läste ditt svar först nu! Klart vi kan ta en fika, jag är hemma nästan varje dag så det är bara att boka in en dag i almenackan.

Vi ses på fredag, då kan vi prata mer om det!

Jag saknar faktiskt att du bloggar men för att blogga måste det ju vara kul och absolut inget måste. Kram Linda

2009-10-26 @ 08:46:04

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0