Då hade man lite semester...

Äntligen kom då den där lilla semesterveckan!
Som jag har väntat!!!
E jätte skönt!
Igår shoppade vi loss i Halmstad.
Sket sköj!
Orkar inte lägga in bilder på vad jag köpte nu
men kommer kanske sen.
Hittade en del roligt på H&M.
Fan va jag saknar att ha den butiken nära.
Bara såna basplagg som linnen å sånt e ju hur bra som helst där.
Billigt å bra!
Sen fick jag ju inhandlat nytt chai te från espresso house.
Där vi oxå fikade efter många, många om och men.
Dom hade en cheese cake som man skulle kunna döda för!
Drack en chai latte till (såklart)
Yamo!!!
Kände dock att efter allt det söta i solen mådde jag lätt illa.
Men det gick över efter ytterligare lite shopping.
Allt blir bättre med lite shopping!!!
Tog kort på två älgar på vägen hem...
JA, det e två älgar fast dom ser ut som typ harar eller nåt...



Fattar inte varför dom blev så små,
jag zoomade ju in dom å allt?!?!
Dom va iallafall väldigt stora i verkligeheten.
Stora å äckliga!
Sen drog vi hem å lagade lite grekiskt..typ..
Kom en kille å köpte våran fyrhjuling precis när maten va klar.
Så medans våra män sålde maskiner så käkade jag å Sandra upp typ halva limpan,
med massa tzatziki på.
Så när dom väl kom in va vi redan lite halvmätta.

Det va en bra start på semsetern tycker jag!
Umgicks med vänner,
fikade på stan,
shoppade,
åt massa gött
å tjötade!
Mer än så kräver jag inte!

Nu ska vi packa engånsgrillen, korv å bröd,
lite fiskespö å dra på kvällspicknick!
Fan va gött det e med semester!!!


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0