Den blicken känner jag igen...

När jag stor i köket här om dan å diskade
kom Cola in i köket.
Hon såg lite skum ut men efter att ha haft henne nu i 5 år
så kände jag igen blicken med en gång...
Hon hade gjort nåt dumt helt enkelt!
Va ju bara att gå med henne å kolla vad hon hade hittat på.
För hon e ju för go asså,
för när hon gjort nåt dumt vill hon gärna visa det.
Å sen vill hon pussas å så skäms hon...
hahaha...mammas lillfis!
Detta va blicken jag fick i hallen ...


Detta va vad som mötte mig längre in i hallen...


Japp...en mördad elefant!
En NY mördad elefant!
Denna blåa fina sak fick Cola bara några timmar tidigare.
Hennes stackars leksaker lever inte speciellt länge...
För att va en sån liten å söt varelse så e hon en riktig mördarmaskin!
Jag vet inte hur många
elefanter, råttor, nallar, å andra små djur som fått sätta livet till.
Hmm..vi kanske ska sluta köpa leksaker som liknar djur till henne,
hon kanske inte gillar andra djur...

Till er som kände med denna lilla blåa elefant,
kan jag medela att han mår bra.
Ligger just nu i städskrubben å väntar på en benoperation.
Sen ska han nog hänga med ett tag till!


Kommentera mera!
Postat av: anna

hahah sötisen då!

2009-07-06 @ 23:27:58
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0