Grattis pappa!

Idag fyller min lilla pappa år!
Stor grattis-kram till honom!


Denna bilden e från festen för några veckor sedan.
Här sitter han å slappar med lillebror å Fäckelifäck.
Det va så mysigt å ha dom allihop här!

Idag har jag jobbat ensam...
heeelt ensam...
Alla andra va lediga eller nån annanstans.
Lite tråkigt att inte prata med nån på hela dan,
men rätt gött å få jobba ifred.
Där man städade va det liksom fortf. städat efter 10 minuter.
E man ju inte riktigt van vid.
Sen va det bara att gå hem å sova, sova, sova!
Den här medecinen tar knäcken på mig...
Men det e bara nån dag kvar för denna perioden nu,
så det e bara att stå ut lite till.
Nu får jag nog se om min älskling kan hjälpa mig att laga lite mat,
för jag e riktigt hungrig!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0