Segis...

Idag e jag riktigt seg!
Jobbade till 14 igår.
Åkte hem å käkade lite,
somnade i soffan strax efter att jag hade svalt sista tuggan typ.
Så drömmde jag massa konstigt å trodde att Andreas pratade med Krille,
men efter en stund hör jag lång, långt borta;
Då ses vi kl.18 då...
Ahhhhh!
Jag sover fortf. å vad e klockan???
Helt slut flög jag upp å började fråga massa frågor.
Eller försökte iallfall,
blev typ:
Ehh vad klockan 18 nu eller skulle vi åka nu eller öhhh,
va va klockan sa du...
Jag ville öppna ögonen men kroppen hängde liksom inte med.
Fy fan va trött jag va!!!
Men efter många om å men å efter att ha skällt på både Andreas å Pär
så sprang jag in i duschen.
Efter en halvtimme va vi på väg..
..zzzzz...fortf. vääldigt trött!!!
Sen hämtade vi upp Sandra å Pär å drog till Vbg.
Där mötte vi upp Linda, Stefan å Mattias.
Satte oss på Stantons å käkade en pizza å tog en öl.
Nice!
Kollade på lite bilar,
käkade glass å sen avslutade vi kvällen med ett par öl på Nyfiket.
Där jag blev uppvaktad av en 50+ are...
Jajamen, I still got it!
Hahaha...stackarn han va nog väldigt ensam!
Så idag har jag vilat, sovit, slökollat på tv, käkat poppcorn.
Vi skulle gå ner til affären innan.
Herregud! När blev det så långt till affären?
Nu ska jag nog slå på nån film eller nåt.
Andreas e å fiskar så jag får bestämma heelt själ!
Nån tjejfilm kanske...

Kommentera mera!
Postat av: Jenny

Heej!

Hoppas ni hade kul igår! Hade jag bara hört telefonen hade jag kommit ner och sagt hej! :)

2009-07-19 @ 21:51:32
URL: http://jennywalter.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0