Semester!!!

Imorgon rullar vår semestervecka igång.
Såååå skönt!
Har varit så mycket det sista så jag trodde faktiskt att jag skulle bryta ihop.
Känns bra att jag höll hela vägen fram till semestern,
fast det va en dag jag va hemma förra veckan.
Hade sån spänningsverk så jag trodde jag skulle spy.
Men hitills denna helg tror jag att jag kört rätt stil.
Fått en hel del gjort samtidigt som jag tagit tid till att slappa.
Vi har varit i stan å kollat runt lite å handlat.
Å idag va vi en tur på Gekås.
Tvättat MASSA å diskat en bamsedisk.
Däremellan har jag legat i hängmattan,
kollat på film,
använt mitt nya fotbad,
vilat å käkat godis!
Känns som det kommer bli en bra vecka!
Å imorgon drar vi ner till Halmstad med Pär å Sandra för lite shopping!
Ska bli riktigt roligt!

Denna bilden ska va mitt motto för semestern!



Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0