Bara för din skull!

Ok, Julia denna lista gör jag bara för din skull!!!
Min älskade vän!
Första å absolut sista!

Hur svarar du i hemtelefonen? A det e Sandra
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem det e
Ringer det mycket till dig? Heeela tiden, e såå eftertraktad! Eller kanske inte...
Ringer du mycket? Nja, 3-4 gånger om dan
Vem ringde du senast? Min lillebror
Hur mycket pengar har du? Ligger väl på -4600kr +ränta då oxå...jippi!
Senast kramat och när? Kramade typ sönder Cola innan, mest jag som kramade tror jag...
Antal timmar sömn inatt? 5 1/2
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Hos mamma tror jag
Vem sov hos dig senast? Mamma å Kent sov här för ett par veckor sen 
Vem vet mest om dig? Andreas, Julia å mamma
Vem vet du mest om? Andreas tror jag
Vad ser du fram emot? Sommar! Sommar Sommar!
Vad vill du ha just nu?  Å det e mycket!!!
Vem hånar du? Hahaha... folk som beter sig konstigt...jag har mina offer..haha..
Vem längtar du mest efter? Just nu min lillebror! Skulle vilja ha en kram just nu, å han har bra kramar han ;) Men annars Julia, mamma, pappa alla som jag bryr mig om!
Vem vill du helst slippa? Vissa "energitjuvar" i mitt liv!
Vem stör du dig på? Försöker att inte störa mig för mycket men det finns la vissa...
Vilken buss åker du oftast? Åker 556 varje dag
Vilken årstid är det nu? Vår!
Är du kär nu? Absolut!!!
Är du en bra partner? Jag försöker väl så gott jag kan!
Har någon varit otrogen mot dig? Tyvär ja..
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Mmm..
Har du varit otrogen? Nope!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Hemmagjord pytt
Är du polare med grannarna? Känner inte folk så bra än men jo vars, inte ovänner iallafall
Har du varit utomlands? Jupps, man har ju varit i Danmark nån sväng..hahaha..
Var är dina syskon just nu? Min storebror e säkert i Vänersborg hos lilla Isak å lillebror va nog i Gbg å hämtade nån buss till bandet eller nåt sånt
Vilken tid gick du upp imorse? 5:15
Vad gjorde du kl 2 inatt? Då låg jag å  tyckte synd om min galla som ALLTID gör ont på natten...pissgalla..har ju ingen men ont gör den...?!
Vad är det första du gör på morgonen? Pussar på Cola å bäddar ner henne bredvid Andreas å sen hoppar jag i duschen
Vill du ha barn? Vem vet...inte idag men kanske imorgon...
Vad gör du om fem år? Oj, ingen aning! Den som lever får se...HAHA..fick jag vuxenpoäng på den kommentaren ??

Hoppas denna lista gav dig någon Julia!
Har glömt att kommentera att du skrev att du skulle komma hit..
Sorry..har tänkt på det ibland men har knappt suttit vid datorn det sista.
Men som vanligt e du alltid välkommen, det vet du!!!
Hej puss ses

Kommentera mera!
Postat av: juli

oooo så nöjd jag blev nu!!

tänkte på den där rock festen din chef anordnade förra året,var de grand rock?

puss

2009-03-26 @ 22:15:29
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0