Då va saken biff!

Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade hjärta på armen!
Sicken styrka jag ska hämta från den nu, så ni som hade tänkt att sätta er på mig nån gång fram över kan ju bara back of! För bruden ska börja stå på sig i fortsättningen!!!

Å ja lovade ju dig Jenny en bild redan ikväll men den e ju i plast till imorgon. Men sagt e sagt så här kommer den...

... hihihihi...snygg bild om jag får säga det själv...
Ska sätta in en ny bild imorgon.
Jag har ju inte varit det minsta nervös vilket e jätte konstigt! Jag e ju lite nervös av mig som ni vet...
Å eftersom jag inte varit nervös innan så tänkte jag att det kommer väl som en chock när jag kommer dit...men nej då. Så jag har nog hittat min grej! Nu blev nog min mamma glad ;)
Har redan börjat fundera på en ny, eller det har jag gjort innan med men jag skulle vilja ha typ en diamant, å en prinsesskrona...vet inte hur jag skulle få ihop det men det blir ett senare problem.

Vi va hos Åsa påsa på vägen hem oxå. Va bara tvungen att ta några bilder på hennes sööööta katter! Kolla in  dessa gosingarna....
 
Nä, det va väl allt för idag. Å imorgon ska jag till Gekås å röja.
Puss puss puss på er!


Kommentera mera!
Postat av: jull

woohooo! asa snyggt! nu jävlar världen här kommer sandra!!
kan du inte visa nyllets tatuering me?
puss o kram

2008-03-08 @ 11:56:55
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Jenny

Ååå Sandra! Fan vad bra det blev! Dom vilda ute-hästarna blir bara vildare och vildare! Helge får passa sig nu! ;) Ses på måndag! Hångel

2008-03-08 @ 14:42:18

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0