E det här normalt?!?!?!?

Asså seriöst???
Här vaknar man å känner sig ovanligt pigg å posetiv för att va en måndag.
Så kollar man ut å vad ser man...

image250

PISS VÄDER!!!

Jag vet inte vad jag ska säga....asså jag e seriöst förbannad på den som har bestämt att vi ska ha vinter helt plötsligt! Julias gamla kommentar passar sig väldigt bra just nu,
"HAR JAG BETT OM VINTER MITT I SOMMARN"

Jag tror inte jag behöver säga mer än så...

Kommentera mera!
Postat av: Sandra Dee

Efter att jag la in detta så har det vräkt ner snö!!! Så nu har vi fått mer snö än på hela vintern...kul att man hade gjort vårfint. Nu ligger allt under snö...

2008-03-17 @ 09:40:59
Postat av: anna

JAG ÄR OXÅ SNE. dock är det nog inte ens en cm här men det är den äckliga vita färgen och det äckliga vita som viftar i luften som jag flippar över på!

2008-03-17 @ 12:50:40
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

vi har hel lustigt väder me; igår morse var de regn, jag gick t en kompis, på väg hem var de högsommar, jag gick o svettades, framåt kvällen började de åska, blixtra som in i helvete o sen kom haglet, stora som sockerbitar, har aldrig sett nåt liknande... idag e de vår...

2008-03-17 @ 18:23:55
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Åsa

ha ha skrattade högt när jag läste din blogg imorse!!! ;)
Jo jag håller med... va ute på min första vårpaddling igår kväll (trodde jag)o räknade ju inte med att jag skulle vakna till det här!!!

2008-03-17 @ 20:53:22

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0