Go å glad

Gårkvällen blev jätte lyckad! Jag hade asroligt trots bordsplasering...hm..alla som känner mig vet ju vad jag tycker om sånt... det där med bordsplasering med 250 pers va nog inte så genomtänkt men det slutade lyckligt ändå. Efterätten spenderade jag ihop med Eliasson. Det va ju inte igår man träffade honom så det va as kul!!!
Träffade faktiskt massa roligt gammalt folk. Sköj, sköj!

Ska man sammanfatta min kväll så ingick det massa öl, värsta nitlotten, as god mat, lite mer öl, häng med roligt folk, bugg...hihi...ja ni läste rätt, ännu mera öl, feströkning så klart, fylle snack med Jenny å Therese ,mera öl...ja ni fattar. En helkväll alltså!

Enda bilden som togs hoppas jag...
image252

Åhhh Julia!!!!!
Berättade vi aldrig för Eliasson att vi snodde en absolut flaska hos honom en gång å sprang iväg å krossade den i gatan, dock inte med flit men du vet vad jag menar?
För jag sa det å då kollade han på mig å frågade om vi hade varit hos grannen för detta hade han aldrig hört innan...opps..nu vet han det iallafall.
Men då berättade han att du å jag hade kommit insmygande en gång när han satt å kollade på tv å tömt hans barskåp på alla hans små flaskor...HAHAHA...jag skarattade som fan när han berättade för jag har inget minne va detta men när han hukade ihop sig å härmade oss när vi kom insmygande så förstod jag att det måste varit vi..HAHAHA...vi hade fyllt famnen men flaskorna å trippat ut igen... Kan se detta framför mig! Kan förstå att han låste dörren ibland när vi ringde på...hihihi...

Men hur som helst så mår jag oförskämt bra idag. Vaknade 8-9 nån gång..åt frukost, va ute med hunden en sväng...riktigt pigg faktiskt! Men jag ska inte ropa hej än för såna bakfyller har man ju haft innan, när man vaknar å tänker detta går ju fint...sen kommer eftremiddagen...oj oj oj...Så jag hör av mig imorgon så får vi se hur det gick. Ha det gött allihopa!!!


Kommentera mera!
Postat av: jull

haha jag tror jag dör! de måste jag helt ha förträngt... ju mer historier som poppar upp ju mer undrar jag varför vi hade vänner, eller de kanske var därför vi hade vänner, ingen vill ju va värst,vi skötte de galant! those where the days!

2008-03-26 @ 12:03:25
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0