Skulle vart slapparsöndag idag, men...

Hade tänkt att bara ligga i soffan å kolla på film idag men jag kom på andra tankar.
Det började med att jag va bara tvungen att putsa fönstrena i köket å hallen. Man såg knappt igenom...eller det gjorde man kanske men sketna va dom!
Sen tänkte jag att det e ju lika bra att ta tag i all disk som stod över hela diskbänken. Å när väl det va gjort kom jag på att marsvinsburen skulle rengöras...done!
Å seeen...kom på att dom hade billig helgskinka på willys denna veckan. Å jag ska göra påskbuffe till min lilleberor som ska va hemma här å va hundvakt när vi ska på party. Så då hade det ju passat bra med en påskskinka till det. Så jag tog cykeln å drog iväg till Willys å shoppade lite skinka å lite påskfjädar.
När jag kom hem tänkte jag att lite ris skulle man ju haft till fjädrarna, så jag å Cola tog å gick ut å snodde lite gröna fina kvistar ur valborgsbrasan som ligger här nedanför.
Ååå dååå kom jag på att baka e ju roligt så jag drog igång å bakade kladdkakemuffins. Å när man ändå håller på så kan man ju lika gärna fortsätta så jag gjorde lite tunnbröd oxå.
Som ni förstår så har jag inte slappat så där jätte mycket idag, men men. Jag fick ju massa gjort! Så nu ska jag slappa en liten stund å sen ska jag gå å laga mat.
Ingen vila här inte!


..lite påskpynt...


   
Värsta bakstugan!


Å just det. Kolla in denna roliga saken. Jag köpte inget godis till min älskling i påskpresent utan det fick bli en pryl, passar ju bra eftersom han e pryltokig. Ska jag va helt ärlig så köpte jag den mest för att jag själv tyckte den va cool. Sån e jag!
 
Hur roligt e inte detta då?!?!
Den ändrar färg efter varm å kallt!

Det va allt för idag, å tänk på en sak. I 2 veckor framöver jobbar man bara 4 dagar i veckan...GÖTT!!!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Du kan då verkligen vara nöjd med din söndag. Bra kämpat.Kram

2008-03-16 @ 20:46:42
Postat av: anna

i två veckor framöver jobbar jag bara tre dagar.. å förra veckan också. det är LYX! =) kram

2008-03-16 @ 22:20:32
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Älksar såna veckor!!!

2008-03-17 @ 07:19:26
Postat av: jull

åh herregud, vart får du energin ifrån? jag går runt som i dvala nuförtiden, gör vad jag måste men hinner inte ändå,robotar e ju på modet som tur e... hade vi haft varmvatten hade jag velar ha den kranen me!
puss o kram

2008-03-17 @ 18:20:15
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0