Äntligen helg!!!

Då va det lördag igen då!
Det va obeskrivligt skönt med sovmorgon får jag säga.
Igår va vi hos Mats å kollade på film, käka pizza å drack öl.
Somnade väl ca 10ggr under filmen...
...en helt vanlig fredag!
Fattar inte vad det e med fredagar nu för tiden.
Förr va det en självklar festarkväll.
Nu e det en självklar slapparkväll.
Jag känner ju tom av att det e fredag redan på torsdagkvällen.
Man liksom, åhhh fan va gött imorgon e det fredag!
Går in i nån sakta nerbrmsning inför helgen.
Så sitter man där på frukostrasten å alla gäspar ikapp å säger samma sak...
...fan va gött då va det fredag!

Men idag hade jag tänk att få lite gjort!
Ska absolut börja på garderoben idag för nu vill jag komma igång!
Måste först iväg några ärenden men sen får det bli garderobsrenovering för hela slanten!


Kommentera mera!
Postat av: juli

jag säger som jag har börjat svara på de flesta påståendena nuförtiden: det är åldern!

2009-01-24 @ 11:38:10
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill komma o hälsa på!! :)

2009-01-25 @ 19:51:17

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0