Isbana!

Jag satt här i soffan framför datorn å upptäckte att det e jätte fint väder ute!
Så varför inte gå en långpromenad med Colis?!
Det har ju varit jätte fint väder det sista så det har blivit många promenader.
Man börjar liksom vänja sig vid att få komma ut å gå.
Men här snöade å regnade ju igår,
å nu hade allt detta slask frusit till is...
Så vi halkade runt å släpade oss fram i 15 minuter,
sen såg vi oss besegrade å gick hem igen.
När vi kom in så sprang jag upp på toa.
Som vanligt så borde jag gått innan vi gick ut men ja..det gjorde jag inte...
För att slippa pissa på mig så sprang jag upp med en gång.
Jag gick ner å slog på datorn å tvn å va ute en sväng i köket.
Så när jag kom in i vardagsrummet igen hittade jag min lilla tjej,
i en hög med lite sängkläder å sånt som hade hamnat på golvet...
Skit sur!
Hahahaha...jag hade glömt ta av hennes täcke
(som hon hatar över allt annat i denna värld, men måste ha för att inte frysa sönder)
Jag sprang ju upp så fort när vi kom in så jag tog visst bara av kopplet...
där låg hon höst upp på högen å såg skit sur ut!
Hahahahaha...hon  för söt!
Nu ligger hon helt utslagen här i soffan efter denna skräckupplevelse!
Mammas fis!

Kommentera mera!
Postat av: Sandra

Tänkte blogga lite men bloggen vill inte alls så det kanske blir under dagen... ha det bra allihopa!

2009-01-08 @ 08:29:21

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0