Vardagen börjar komma ikapp...

Har ju snart haft 2/3 av min semester å vardagen börjar visa sig.
Imorgon ska Andreas upp å jobba.
Hur nu det ska gå till?!
Sätta klockan??? Det har vi liksom glömt hur man gör.
Så jag antar att vi måste gå å lägga oss nu då om vi ska komma upp i tid.
Men sen e det ju helg igen!
Får nog bli lite städning här imorgon.
Man hoppar ju gärna över det när man e ledig.
Men ska Andreas ändå jobba så kan jag lika gärna göra nåt vettigt.

Längtar till nästa helg då mina älskade bröder, Fäck å pappa förmodligen kommer hit!
Ska bli jätte sköj!
Min familj har ju inte ens sett huset än så det ska bli kul.
Under veckan vet jag dock inte vad jag ska göra riktigt.
Andreas jobbar ju som vanligt...
...får väl hitt på nått!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Jimmy skulle försöka fixa sin bil så det kanske blir redan på måndag de kommer....

2009-01-02 @ 06:48:04
Postat av: Sandra

Åh! Ännu bättre!!! ;)

2009-01-02 @ 07:35:28

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0