Bakis...

...behöver jag säga mer...
Men sköj hade vi iallafall!
(som flickan sa...)
Här kommer lite blandade bilder.
   
   
Asså det här med att fota e ju inte riktigt min grej!
Men man kan ju se lite av vad som hände.
Haha...sista bilden ser man typ Jörgen å Stefan å massa blommor...
Ska nog bli fotograf..hahaha...
Nu ska jag dricka lite vatten tror jag,
ska ju va nyttigt har jag hört!

Kommentera mera!
Postat av: Linda

Hej! Det var kul att se lite bilder från midsommaraftonen! Det var mycket trevligt!

Blev en riktig slappdag igår med mycket vatten, vila och pizza...

Kram

2009-06-21 @ 10:37:26
Postat av: Sandra

Ja, sköj som bara den hade vi!

Å på lördag ger vi oss på det igen ;)

Kram kram

2009-06-22 @ 18:27:51

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0