HATAR SPINDLAR!!!!

Håller på å röjer i källaren.
Dels måste vi få lite ordning.
Man har ju massa saker
som man har glömt bort för dom ligger nerpackade.
Å sen vill jag inte att källaren ska bli så där igengrodd av spindelnät å skit.
Så det ska dammsugas å sånt.
Men asså jag har ju en kostant puls som om jag ska dö!
Man vet ju aldrig vart nästa spindel ska sitta å äckla sig.
Stora e dom oxå...bwoahhhhh!!!
Äckel!

Ikväll blir det party för Linda som fyller!
Ska bli sköj, men nyktert.
Äter ju lite medeciner för tillfället,
dumt å bland sånt.
Va tvungen å läsa på biverkningarna idag.
Har gått runt å varit skittrött å gäspat som satan!
Å japp, gäspningar å orklöshet å sånt e jätte vanliga biverkningar.¨
Så då vet man ju iallafall att man inte har blivit knäpp.
En annan biverkning om man tar den medecinen mot panik ångest
(vilket jag gör)
är depression. Visste jag redan för den biverkningen fick jag på en tidigare medecin.
Så det va ju inte så kostigt.
Det "lustiga" e att det står att i såna fall
så har självmordsförsök raporterats som en vanlig biverkning...
Ööhhh...
Varför gör dom medeciner som ska hjälpa oss stackare mot just detta,
å sen e det som biverkningar???
Men jag känner mig bara trött å gäspig.
Så ni behöver inte oroa er ;)

Nu ska jag käka lite.
Ha en bra dag allihopa!


 


Kommentera mera!
Postat av: jull

ja fy fan spindlar blir hemskare och hemskare ju äldre man blir, varför e de så?

självmordsförsök som en biverkning, bara de e helt sjukt, men dom menar också att biverkningarna stannar vid försök, att ingen har lyckats? annars skulle de väl stått självmord som biverkning...

för tillfället tycker jag att min skola skulle ha nån liknande broschyr med biverkningar, depression, utbrändhet mm. kanske ska erbjuda dom att fixa en åt dom...

hoppas att allt e bra annars!

pusss o krama

2009-06-13 @ 13:16:41
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha..ja det mesta borde ha en varningstext på över biverkningar!

Tex så har sigg, Rökning dödar! Då borde ju poppcorn ha, Beroendeframakallande! Å har du ingen galla så får du ong ca. ett dygn efter du intagit poppcorn!

Man skulle väl förmodligen bara läsa texten å skita i det ändå..

Jo då, allt rullar på rätt ok här! Allt bra hos er? Mycket nu?

Puss puss

2009-06-13 @ 15:03:14
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tänker på dig!

Kram

2009-06-14 @ 16:44:07

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0