Bohuslän

Nu sitter jag hos mamma å väntar på att hon ska dammsuga klart så vi kan dricka lite te.
Mamma fyller ju snart å Krille fyllde för ett tag sen,
så imorgon ska dom ha kalas.
Idag när jag gick runt i trädgården å vattnade
så kände jag att va skönt det skulle va med en hemma helg.
Men det blir det ju nästa helg!
Nu har ju värmen börjat komma tillbaka lite smått
så jag hoppas det håller i sig till nästa vecka oxå.
Annars känns det som an vanlig fredag.
Svintrött, seg i huvudet å jag vill bara sova.
Men ska nog kolla först om det blir nåt te här...

Ska lägga in lite av mina senaste rea klipp,
men har ingen sladd med mig hit upp.
Får bli en annan dag.
Köpte iallafall ett par sandaler som jag ville ha förra året.
Då kostade dom 399kr,
jag köpte dom för ca 100kr.
(150kr -30%)
Men fatta inte riktigt den uträkningen.
Köpte ett par skor till för 50kr å allt som allt betalade jag 140kr?!?!
Skit samma, billigt blev det!


Kommentera mera!
Postat av: jull

haha härliga uträkningar!

njut av bohuslän och hälsa mamma så mycke!

själv hade jag tänkt att dra t poolen idag men min framsida ät fortfarande så röd att jag måste hålla mej inne, så njuta en lördag de får man inte! får väl sätta mej vid symaskinen igen, där jag suttit hela veckan och aldrig tycks bli klar...

krama

2009-05-30 @ 12:25:26
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0